Kajuit Eruit

Samen met de WSVR is het ons gelukt om de Kajuit Eruit (de vrijdagavondwedstrijden) doorgang te laten vinden in 2024. Dat is goed nieuws en de eerste Kajuit Eruit is al op vrijdag 10 mei! Heb je een open boot of kajuit boot? Doe dan gezellig mee!

Het is een wedstrijd voor alle zeilboten op en om de plas, dus je hoeft geen lid te zin bij de WSVR of KZC om mee toe doen. Onze wedstrijd is speciaal ontworpen om iedereen kennis te laten maken met wedstrijdzeilen en om te genieten van de schoonheid van het zeilen op het water. We organiseren een SW-wedstrijd waarbij het belangrijkste doel is om deel te nemen, in plaats van te winnen. Bij SW-wedstrijden varen verschillende type boten elkaar en met behulp van de SW waarde van de boot wordt de uitslag uitgerekend. We willen iedereen, ongeacht het type boot en/of de ervaring, de kans geven om te ervaren hoe het is om op het water te zijn en te genieten van het zeilen.

Start: Om 19:25uur is het eerste waarschuwingssein, om 19:30uur is de start voor alle boten.

Het is verplicht om je uiterlijk voor 19:15uur te melden aan de inschrijfbalie en het gewenste inschrijfgeld voldaan te hebben. Mocht je reeds betaald hebben voor het hele seizoen ben je nog steeds verplicht om je in persoon te melden bij de inschrijfbalie.

We organiseren dit jaar 8 wedstrijden. Deze wedstrijden zullen allen plaatsvinden op vrijdagavond.

Het inschrijfgeld per wedstrijd bedraagt € 5,=. Bent u echter van plan om het hele jaar mee te zeilen dan raad ik u aan om gelijk voor het hele seizoen te betalen. Wij rekenen hiervoor dan ook een gereduceerd tarief van €35,= voor 8 wedstrijden.

Banenkaarten zijn verkrijgbaar bij de inschrijfbalie.

Tot op het water!!!

Meer weten, inschrijven of aanmelden voor whatsapp groep? Mail: ofni.[antispam].@kralingschezeilclub.nl of siraterces.[antispam].@wsvr.nl. Inschrijven kan tevens via onze activiteitenkalender.

De Whatsapp-groep is voor deelnemers en wedstrijdleiding. Dit is handig om je voor aan te melden als je van plan bent een of meerdere keren mee te zeilen.